מקדונלד'ס עוזרת לכם לקבל נתוני תזונה המותאמים לכם אישית

הזינו נתונים אישיים
קבלו את ערך ה- BMI (מדד מסת הגוף) שלכם ותצרוכת הקלוריות היומית המומלצת לכם
הרכיבו ארוחה אהובה ובדקו כמה אחוזים היא מהווה מההמלצה היומית

הזינו את נתוניכם:

* משקל בו היית רוצה להיות
בחירת רמת פעילות.אורח חיים יום יומי שאינו כולל פעילות ספורטיבית.אורח חיים הכולל פעילות הנובעת מחיי היום יום ובנוסף 30-60 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום, לדוגמא הליכה של כ 5 -7 קמ"ש.אורח חיים הכולל פעילות הנובעת מחיי היום יום ובנוסף לפחות 60 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום.אורח חיים הכולל פעילות הנובעת מחיי היום יום ובנוסף 60 דקות של פעילות גופנית מאומצת או 120 דקות של פעילות מתונה ביום.

תוצאות:

רמת BMI (מדד מסת הגוף):

קטגוריית המשקל שלך:

התצרוכת היומית המומלצת לך:
קלוריות
תת משקל
משקל תקין
עודף משקל נמוך
עודף משקל גבוה
%
18.5
24.9
30

הרכיבו ארוחה וגלו כמה אחוזים
היא מהווה מההמלצה היומית

* חישוב תצורכת הקלוריות היומית נעשה על פי נוסחאות לקביעת תצרוכת הקלוריות היומית שבאתר DRI
** נתוני ה- BMI מתאימים לרוב האוכלוסייה, אך אינם כוללים קבוצות יחודיות, למשל: בעלי גוף גדול, אתלטים, וכדומה.
נתוני ה- BMI אינם מעידים על מצבו הגופני של האדם ( שומן, כולסטרול וכו׳).